FAQ

Jak mohu získat své vstupenky? Jak mohu získat své vstupenky?
Kdy obdržím své vstupenky? Kdy obdržím své vstupenky?
Co to znamená, když jsou mé vstupenky na požádání? Co to znamená, když jsou mé vstupenky na požádání?
Existují slevy pro děti? Existují slevy pro děti?
Budu potřebovat občanský průkaz při výměně a vyzvednutí mých vstupenek? Budu potřebovat občanský průkaz při výměně a vyzvednutí mých vstupenek?
Mohu zrušit, vrátit, nebo dostat peníze zpět za vstupenky, v případě, že je nemůžu využít? Mohu zrušit, vrátit, nebo dostat peníze zpět za vstupenky, v případě, že je nemůžu využít?

Jak mohu získat své vstupenky?

Všechny Vaše vstupenky budou zaslány na Vaší e-mailovou adresu, jako e-vstupenky/poukázky. Vytiskněte si prosím, vaše e-vstupenky/poukázky a přineste jejich kopie s sebou do Madridu, kde je na vyžádání předložíte na místě Vaší rezervace. Je velmi důležité, abyste si pečlivě přečetli všechny informace, které jsou vytištěné na e-vstupenkách/poukázkách.
Zpět na FAQ

Kdy obdržím své vstupenky?

Všechny vaše vstupenky budou zaslány na Vaši e-mailovou adresu ihned po potvrzení Vaší rezervace a dokončené platbě. Pokud provádíte rezervaci na požádané vstupenky/prohlídky, na které se vztahují zvláštní podmínky, přečtěte si níže uvedenou odpověď na otázku: “Co to znamená, když jsou mé vstupenky na požádání?”
Zpět na FAQ

Co to znamená, když jsou mé vstupenky na požádání?

Na některé události, zejména pokud je to flamenco přehlídka, býčí zápasy a/nebo večeře zahrnuta v prohlídce, musíme dostat potvrzení systému nebo našeho místního zástupce v Madridu. Odpověď může trvat až 24hodin, takže buď ji obdržíme ve stejný den, jako Vaši rezervaci, nebo nejpozději, následující pracovní den. Toto nazýváme “rezervace na požádání”. Pokud je Vaše rezervace potvrzená provozovatelem nebo našim systémem budou Vaše e-vstupenky/poukázky zaslány na Vaši e-mailovou adresu a platba bude dokončena. Pokud byla Vaše platba systémem nebo našim dodavatelem zamítnuta, (obvykle kvůli výprodeji), zašleme Vám informativní e-mail, že rezervace nebyla potvrzená a čili je zrušena. Pokud je vaše rezervace zrušena a není potvrzená, platba se neuskutečnila a nebyla tak dokončena.
Zpět na FAQ

Existují slevy pro děti?

Ano, dětské vstupenky (DÍTĚ) jsou k dispozici pro mnoho atrakcí a zájezdů v Madridu, které nabízíme. Je důležité, aby jste zkontrolovali věkovou hranici na každý typ vstupenky před rezervováním, kvůli odlišnosti věkové hranice.
Zpět na FAQ

Budu potřebovat občanský průkaz při výměně a vyzvednutí mých vstupenek?

Vy ne, ale jen osoba uvedená na e-vstupenkách/ poukázkách na místě konání nebo na místě setkání pro vaši rezervaci bude mít přístup na místo, atrakci nebo prohlídku.
Zpět na FAQ

Mohu zrušit, vrátit, nebo dostat peníze zpět za vstupenky, v případě, že je nemůžu využít?

Zaplacené a potvrzené vstupenky nelze obecně zrušit, vrátit nebo vyměnit za jiný den. Avšak my, jak místo konání, tak náš místní zástupce můžeme vyzkoušet a prodat vaše vstupenky jiným klientům, nebo vstupenky vrátit, ale nemůžeme nic slíbit. Více o našich podmínkách zrušení si můžete přečíst pod “Kontakt” v pravé horní nabídce.
Zpět na FAQ

 

228 880 877 228 880 877 E-mail E-mail


Do košíka